Underholdning

Kvaliteten på eventet ditt kan stå og falle på valg av underholdning. Vi er her for deg, med masse praktisk erfaring fra felten og mye å velge mellom, slik at du kan ta et riktig valg for akkurat ditt publikum – enten du ønsker konferansier, DJ, toastmaster, band, komiker eller foredragsholder.

Det dere snakker om etterpå

I tillegg til maten, lokalene og menneskene, er det liten tvil om hva vi oftest snakker om etter et event: Hvem sto på scenen? Derfor: Ikke «bare ta en råsjangs» på underholdningen!

Underholdning er så viktig for arrangementet at det kan ha en helt avgjørende effekt på totalopplevelsen. All Entertainment jobber tett på et stort nettverk av underholdere i forskjellige sjangere, og kan anbefale deg håndplukkede, dyktige fagfolk som vi selv har sett og hørt live.

Vi vet hvem som hauser opp publikum, hvem som får folk til å le så de griner, hvem som skaper trampeklapp i salen, hvem som får alle ut på dansegulvet og hvem som gjør at publikum forlater lokalet mer inspirert enn da de kom.

Komiker

Skap latter blant publikum med en komiker! De beste komikerne gir deg avslappede, smilende deltagere. I tillegg kan de være en utrolig vellykket måte å samle mennesker som ikke kjenner hverandre fra før, eller for å løfte energien i rommet etter en lang dag, eller rett etter en lang lunsj. Putt en komiker inn i programmet ditt og se hva som skjer. Vi jobber med mange av Norges flinkeste og mest populære komikere, som f.eks. Sigrid Bonde Tusvik, Johan Golden, Gustav Nilsen, Christine Hope, Terje Sporsem, Lisa Tønne og Alex Rosén. 

Konferansier og toastmaster

For konferanser og seminarer er det et must med en trygg konferansier eller toastmaster som klarer å skape gode overganger mellom innslagene i et program, og sy det hele sammen på en måte som får publikum til å slappe av og bare nyte dagen. Vedkommende bør ha den ettertraktede kombinasjonen av ryddighet og humor, og være flink med alle slags folk. Hvem passer inn i ditt konsept? En lun og rolig person som får salen til å humre, eller kanskje noen med masse overskuddsenergi, sjarm og utestemme? Vi jobber med mange dyktige konferansierer og toastmastere. Sammen med deg ser vi på helheten i det eventet du skal arrangere, og passer på at vi velger en person som treffer på din bestilling og dine behov.

Foredragsholder

Gi deltagerne dine påfyll med en eller flere foredragsholdere. Dette er ypperlige innslag til et jubileum, årsfest eller en lanseringsfest, for å nevne noe. Noen er sterke på et fagområde eller tema, og har innsiktsfulle historier å by på, andre har sin forse i humor eller teater, og bringer pur glede til forsamlingen. Kontakt oss for mer informasjon om hvilke foredragsholdere vi kan leie inn for deg.

Artister og partyband

Det er fint å bruke musikalske innslag underveis i programmet. Artistene vi leier inn er fra øverste hylle, og gir de beste forutsetninger for et arrangement det virkelig svinger av. All Entertainment har også eget partyband som – med eller uten blåserekke – gir deg mange muligheter til å sette sammen noe minneverdig.

Hva slags livemusikk passer inn i ditt event? Kanskje en popartist, blues, eller operasanger? Noen av de kjente artistene i vårt repertoar er Adam Douglas, Rikke Normann, Gaute Ormåsen og Christian Ingebrigtsen, samt operaduoen Ann Kristin Aannerud og Eirik Roland Egede-Jensen. Du finner alle artistene våre ved å klikke her.

DJ

En god DJ setter riktig stemning, og kan være riktig valg når du ønsker en bestemt atmosfære i et stort eller lite lokale, gjerne samtidig som det foregår andre ting. Vi leier gjerne inn DJ i forbindelse med awards, banketter, jubileer, sommerfester og kick off. Det er også mulig å kombinere DJ med for eksempel sanger, fiolinist eller saksofonist. Vi kommer gjerne med forslag som vi vet funker!

Vi har DJ`s til alle type arrangement. Bruk vår erfaring for å tilpasse riktig DJ til ditt arrangement. Sommerfest? Party? Kick off? Julebord? Awards? Bankett? Jubileum? Temafest? Hva med å kombinere DJ med saxofonist, en sangartist eller fiolinist?

 

image